FAQ - Často kladené otázky

Jak nakupovat na vašem e-shopu?

Nakupování na našem e-shopu je snadné! Stačí si vybrat produkt, který chcete zakoupit, kliknout na něj pro zobrazení podrobností a přidat ho do košíku. Po dokončení výběru produktů přejděte do košíku, zvolte způsob platby a dopravy, a dokončete objednávku. Všechny kroky jsou jasně označeny a jsou intuitivní.

Jak vytvořím účet na vašem webu?

Pro vytvoření účtu klikněte na tlačítko "Přihlásit se" v pravém horním rohu stránky a poté zvolte možnost "Registrovat se". Vyplňte požadované údaje (jméno, e-mail, heslo) a potvrďte registraci. Poté budete mít přístup k historii objednávek a možnostem rychlého nákupu.

Jak si přidám produkt do košíku?

Pokud máte vybraný produkt, stačí kliknout na tlačítko "do košíku" na stránce produktu. Produkt bude okamžitě přidán do vašeho košíku a můžete pokračovat v nakupování nebo přejít do košíku a objednávku dokončit.

Jak upravit objednávku před dokončením nákupu?

Pokud chcete upravit svou objednávku, přejděte do košíku, kde můžete přidat další produkty, upravit množství nebo odstranit položky. Po dokončení úprav klikněte na "Pokračovat" pro dokončení objednávky.

Jak zjistím, že byla moje objednávka úspěšně dokončena?

Po dokončení objednávky obdržíte potvrzovací e-mail s podrobnostmi o vaší objednávce, včetně čísla objednávky a souhrnu zvolených položek. Pokud jste registrovaný uživatel, můžete si stav objednávky zkontrolovat přímo na svém účtu.

Jaké metody platby akceptujete?

Na našem e-shopu můžete platit prostřednictvím platebních karet (Visa, MasterCard), bankovního převodu (zboží se odešle po připsání platby na náš účet), rychlá platba přes banku nebo na dobírku při doručení. Vyberte si metodu, která vám nejlépe vyhovuje.

Jak mohu použít slevový kód nebo kupón?

Pokud máte slevový kód nebo kupón, zadejte ho do příslušného pole „Dárky a slevy“ v košíku před dokončením objednávky. Sleva bude automaticky odečtena z celkové částky vaší objednávky.

Jak dlouho trvá doručení?

Doba doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy. Standardně doručujeme do 3 pracovních dnů, ale může to trvat déle v závislosti na dostupnosti produktů a vaší lokalitě. Po odeslání objednávky vám zašleme sledovací číslo pro kontrolu stavu zásilky.

Mohu si vybrat konkrétní den doručení?

V současné době nemáme možnost vybrat konkrétní den doručení. Nicméně, můžete si zvolit možnost doručení na výdejní místo nebo si naplánovat doručení podle dostupnosti přepravní služby.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail/sms s trackingovým číslem, které vám umožní sledovat aktuální stav vaší zásilky. Dle zvoleného dopravce.

Jak vrátím produkt, pokud mi nevyhovuje?

Pokud chcete produkt vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od obdržení objednávky. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@medicum.cz nebo telefonu +420 792 239 237.  ZDE je celý postup.

Jak chráníte moje osobní údaje?

Vaše osobní údaje chráníme v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Používáme šifrování pro ochranu vašich údajů a nikdy je nesdílíme s třetími stranami bez vašeho souhlasu. Více informací naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů. 

Je vaše webová stránka bezpečná pro online platby?

Ano, naše webová stránka je zcela bezpečná pro online platby. Používáme šifrování SSL a dodržujeme přísné bezpečnostní normy, aby vaše platby a osobní údaje byly v bezpečí.

Jaké jsou náklady na dopravu?

Náklady na dopravu závisí na výběru doručovací metody. Standardní doprava je obvykle zdarma při objednávce nad určitou částku. Podrobnosti o cenách dopravy najdete v sekci Doprava a platba na našem webu.